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No.Mans.Sky.Update.1-CODEX - Kommentare

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Vitalic
Vitalic Dystopie is watching you
18. Aug 2016, 12:50 Uhr
patchnotes.txt

[Spoiler: Zum Lesen hier klicken!]

Update 1:

UPDATE: AMD Phenom Support
Thousands of lines of assembly have been rewritten to support AMD CPUs. The game code no longer relies on anything above SSE 2,
Havok Physics has also now created new libs. Game is now confirmed working on Phenom CPUs.

UPDATE: Mouse Smoothing
Smoothing on mouse movement has been improved to prevent hitching or stuttering, and is now adjustable through the Options menu in “Mouse Smoothing”.
It now defaults to off. If you feel the framerate is "slow" or "lumpy", please make sure that this is turned off (it helps players with sub-30 fps)

UPDATE: Improved Performance
On CPUs with 4 threads or fewer, performance has been improved.
On CPUs with 8 threads, performance has also been significantly improved.

UPDATE: Radeon 6xxx
Added support for this GPU, which doesn't support OpenGL 4.5 fully.

UPDATE: Player Saves
Help to recover some player saves which had been lost or corrupt.

Alt-Tab has improved
Some systems/configs were crashing or not pausing correctly on Alt Tab. This should now be resolved.

Shader Caching
Framerate was initially stuttering due to shaders not being correctly cached by the GPU on some systems. We have replaced the GPU caching system. You may notice some stutter during the Galactic Map intro to the game (the very first time you run), but it should be smoother from then on (this will be fixed in future). This is particularly true on ATI cards

Max FPS Cap
On some CPU/GPU configurations, setting Max FPS to 60 or 30 was not giving 60 or 30 FPS (causing stuttering). This has been improved.

Intel GPU Detection
We do not currently support Intel GPUS. We are working on this for a future patch, to expand our min spec.
In the meantime, the game will now let you know if you are trying to run with an unsupported GPU. This will hopefully flag for some users that their high end GPU has not been selected.

Gsync
Gsync has been disabled by default, which was causing an issue for some users

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WetSidePrince User
18. Aug 2016, 14:32 Uhr
Habe seit Release mit extrem starken Framerate-Einbrüchen zu kämpfen. Würde sogar behaupten das es unspielbar war (hab es daher auch nicht mehr angefasst). Hiermit wird es spielbar, FPS sind spürbar stabiler und Nachladeruckler beim Umsehen sind fast nicht mehr vorhanden.

AMD 7850k Black
GTX970
8GB RAM
WIndows 7
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naddel81 User
18. Aug 2016, 15:14 Uhr
also "nur" noch 3 weitere patches abwarten bevor es perfekt spielbar ist.
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error User
18. Aug 2016, 16:21 Uhr
Der Patch hier funktioniert auch mit der GOG-Version. Allerdings nur unmodifiziert, also ohne experimental-patches.

Im gegensatz zu den Experimentals hilft dieser Patch hier in meinem Fall sogar,

hab butterweiche,stabile 60FPS (Gsync-Lock) mit allen Einstellungen auf max in 4k.

gtx980
i7 2600k @ 4,3 ghz
win10 x64
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Thr33
Thr33 User
18. Aug 2016, 16:38 Uhr
Alles super bei mir!

i5 2500K
Gigabyte GTX 770
Windows 7 x64
2
6

 
naddel81 User
18. Aug 2016, 22:04 Uhr
gepatchte GOG version läuft gut. meist 60 fps. ab und zu kleinere laderuckler, die bei einem spiel dieser struktur (prozedural) aber wohl nie ganz verschwinden werden. in der aktuellen version wäre es für 30€ ein nettes "indie"-game. ein vollpreistitel ist es aber aufgrund des geringen funktionsumfangs (gameplaytechnisch) nicht.
1-2 patches wären trotzdem noch ganz nett. grafisch lassen aktuelle AAA title NMS alt aussehen und laufen dabei wesentlich besser (Doom).
NMS sieht aus wie ein alter XBOX 360 titel, hat aber hardwareanforderungen wie das kommende Gears of War 4.
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Skilljoy
Skilljoy User
20. Aug 2016, 11:56 Uhr
Spiel stürzt nun nicht mehr beim "Hello Games Titel" mit meinem Phenom II ab, allerdings fliege ich nun unendlich lang durch den Weltraum, wo man laut Let's Plays scheinbar den Planeten aussuchen soll, auf dem man startet. Ich kann mich aber weder mit der Maus umsehen, noch hat irgendeine andere Taste eine Funktion. Es passiert einfach nichts, außer, dass ich durchs All fliege, das immer mal wieder die Farbe wechselt. :-|
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cannap
cannap User
20. Aug 2016, 12:32 Uhr
Skilljoy schrieb:
Es passiert einfach nichts, außer, dass ich durchs All fliege, das immer mal wieder die Farbe wechselt. :-|


Dann hängt es nun dort :D versuch mal "e" paar mal hintereinander zu drücken
1 mal bearbeitet, zuletzt 20. Aug 2016, 12:38 Uhr
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Releasebewertung
Produktbewertung: 5,6 / 10
Gesamt: 40 Stimmen

Release-Optionen

Release-Info
Zeit:
18. Aug 2016, 12:47 Uhr
Release-Group:
Release-Größe:
44 MB
Nuked:
Nein
Repack oder Proper:
Nein
Read NFO:
Nein
NFO-Größe:
6,77 KB
Kategorien:

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